Behalve onderhoud en herstellingen kan ik PX en PK vorken ombouwen zodat ze in VNA,VNB, Sprint, Rally enz passen. Betere vering en remmen zijn het resultaat. Alsook de mogelijkheid om een remschijf te plaatsen.

Carters oplassen en flowen. Ombouwen naar reedvalve. Zandstralen van onderdelen, geen frames.Verdrietig

Demonteren van Vespa's om te laten schilderen, opbouwen van Vespa's enz...

Vespa's terug rijklaar maken, motoren reviseren enz...

Ombouw PX trommel naar remschijf.

Stuur aangepast voor hoofdremcilinder

Special request. Beugel is gemaakt van handgreep van moderne Vespa. Lichten zijn van klant.

Ook de heel speciale Vespa's zijn welkom. Deze is volgeplakt met klein groene steentjes.

Krukas, cilinderkop, Polossi cilinder en PX200 carters. Is voor prive-projectje. 221cc.

Primavera terug rijklaar gemaakt.

Zandstraalcabine

Niet alleen oude scooters.

Voor het stralen

na het stralen, je ziet duidelijk dat het achterwiel zijn sporen heeft nagelaten. gelukkig enkel cosmetische schade.

Malossi 166 voor PX

DR 177 voor PX e.a.

Hier ziet u een Bajaj met een Sprint voorvork.

Dezelfde Bajaj met een aangepaste PX vork

Meetklok met houder.

221cc Polossi

221 Polossi tijdens de installatie

Nog een laatste verandering en de 221 Polossi is klaar. Nu komt het moeilijkste, inrijden en afstellen :)

Wat gebeurd er, als het aandrijftandwiel van de oliepomp stuk gaat?
Vastlopen, en een versnellingsbak met kosten. O ja, ook graag een nieuwe krukas aub :(

Heinkel Tourist

Heinkel Tourist

12 ton hydraulische tafelpers

Draaibank staat op zijn plaats

Innig met mekaar verbonden "for life"

postkaart Fnac

Lambretta LI 150 II

API Lambretta LI150 II, binnenkort te koop?